مصاحبه آرشیو خبر ها
دیبالا می تواند به تنهایی نتیجه ی بازی را تعیین کند.

دیبالا می تواند به تنهایی نتیجه ی بازی را تعیین کند.

برنده ی 5 بار اسکودتو، در مورد بازی یوونتوس و ناپولی نظرات جالبی دارد، او می گوید دیبالا، حتی بیشتر از پوگبا می تواند سلاح پنهان یوونتوس برای بازی امشب باشد. او دیبالا را به خاطر بازیش در خدمت تیم می ستاید.

 

با هم صحبت های یکی از اساطیر ایتالیا و یوونتوس، مارکو تاردلی را می خوانیم:

 

چه انتظاری از بازی هر دو تیم دارید؟

 

یوونتوس نمی تواند ببازد، در حالیکه ناپولی دست بالا را دارد، اگر ببازد و یا مساوی کند، دنیا برایشان تمام نمی شود و تنها یک امتیاز عقب خواهند افتاد، پس یووه حمله خواهد کرد، در حالیکه ناپولی دفاع می کند. با این همه لاجوردی ها عادت به عقب نشینی ندارند. تنها راهی که به وسیله اش بازی ها را برده اند از طریق گل های ایگواین بوده، من فقط امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم، که ارزش لیگمان را نشان بدهد ، مثل انگلستان و عکس آنچه که در ایتالیا می بینیم و بیشتر بازی ها تاکتیکی است.

 

گفتید تاکتیک، بازی چطور پیش خواهد رفت؟

 

نبرد اصلی در خط هافبک است، پس کلودیو مارکیزیو و آلان تعین کننده هستند. هافبک یووه به تیم تعادل می دهد، در حالیکه آلان بیشتر رو به جلو و جنگنده است. دیبالا مجبور است عقب تر بیاید تا فضا و زمان را از جورجینیو بگیرد. از دست دادن جورجو به خاطر مصدومیت لطمه ی بزرگی است، پس الگری ممکن است به بازگشت به دفاع 4 نفره فکر کند. اگرچه شخصا، من به دفاع 3 نفره پایبند می ماندم و از دنیله روگانی برای جایگزینی او استفاده می کردم. طبیعی است که برای به میدان فرستادن چنین بازیکن جوانی تردید داشته باشید، آن هم در بازی بزرگی مثل این، با این حال من چنین خطری را می پذیرفتم.

 

فکر می کنید دیبالا و پوگبا چگونه عمل خواهند کرد؟

 

برنده ی دوئل بین ایگواین و دیبالا می تواند برنده ی بازی را تعیین کند. یووه اما به پوگبای واقعی نیاز دارد. پوگبایی که تعیین کننده باشد، نه کسی که دائم توپ را لو بدهد و موقعیت خراب کند و سعی در خود نمایی های غیرضروری داشته باشد. بازی کردن برای یووه یعنی کمی طبیعتتان را عوض کنید.، همین طور در مورد دیبالا، او اولین فصلش را در یک باشگاه بزرگ می گذراند و توانسته خیلی جنبه های زیبایی شناختی بازیش را حذف کند تا مفیدتر باشد. خیلی کنجکاوم بدانم چه کسی بار مسئولیت را به دوش خواهد کشید. تا اینجای فصل دیبالا نشان داده که می تواند تنهایی بازی ها را ببرد، مثل کاری که مسی می کند.

 

هر کدام از این دو تیم با چه ذهنیتی به این مسابقه خواهند آمد؟

 

از وقتی که بوفون هم تیمی هایش را بعد از شروع بد فصل فراخونده، همه چیز بهتر شده است. شما می بینید که پپه رینا هم چینی اثری روی هم تیمی هایش دارد. یوونتوس مثل همیشه قدرتمند است اما آرامش عجیبی در اردوی ناپولی حکم فرما است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: